Friday, February 22, 2013

Sebab dan akibat



MARAH


Bila nampak, aku jadi marah.

Bile tengok, aku jadi marah.

Bila dengar,  aku jadi marah.

serba serbi medatangkan marah.


Bile aku marah, punca aku jadi marah.

AKU KENE MARAH BALIK~

Aku suke marah-marah

Jadi org suke marah aku.


Org kate jgn marah

Jadi aku da x marah

Org kate sila sabar

Jadi aku cuba bersabar


Sekarang aku da x marah

Tapi aku jadi sedih

Sbb bile aku langsung x marah

Org sengaja nak buat aku marah

 
Aku tanak marah

Aku tanak sedih

Jadi aku pilih untuk gembira
 

Aku tinggalkan punca aku marah

Aku tinggalkan punca aku sedih


 
JADI 

 
Jangan marah bila aku dah gembira nanti.

Jangan marah bila aku dah tak peduli

Jangan marah bila aku pergi!


2 comments:

http://wonderfurrworld.blogspot.com/ said...

rasa nak marah sbb x faham apa yg dimarahkan..huakakaka

haii..lame x jumpa kt blog kann..kikikiii

Amalina Ibrahim said...

ahahahah .. jgn marah2 !~

nanti cpt tua .. whahahahah :P